OVER NIMF

Netherlands Investment Managers Forum

NIMF

De volledige naam van de Stichting is "Netherlands Investment Managers Forum" (NIMF). De Stichting is gevestigd te Voorburg (ZH).

Uit de statuten: De Stichting NIMF heeft het doel kennis met betrekking tot pensioen- en beleggingsbeleid te bevorderen en over te (doen) dragen, alsmede de sociale contacten tussen diegenen die over die kennis beschikken te bevorderen, door onder meer het organiseren van bijeenkomsten, voordrachten en excursies, zomede al hetgeen met het vorenstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn. De Stichting heeft niet het oogmerk van het behalen van winst.

Naast het Bestuur kent de Stichting een Raad van Advies, welke een bepalende rol speelt bij alle relevante besluitvorming. Men kan uitsluitend lid worden van de Raad van Advies op uitnodiging.

Volgend event

Van NIMF

photo-1462396240927-52058a6a84ec

Bismarck Lezing

Bij het volgende event volgt hier meer informatie.